17:25 Ännu en kokhet dag har passerat.

Och nästa vecka blir det annat schema. Spännande! No more 7-15.


Idag steg jag upp vid sju, fixade frulle. Sedan kollade jag och barnen som vanligt på ett Mystery Hunters avsnitt. Passade på att vara ute på förmiddagen då det inte är lika extremt varmt. Killarna lärde mig spela baseboll, så nu kan man den sporten lite grann ;) Kände mig verkligen som Alice i Twilight. Eller inte. Sedan blev det dags för lite basket. Dom har svårt att komma överrens nu i slutet av sommaren, skönt det är att dom börjar skolan på tísdag. Dom behöver verkligen komma tillbaka till sina gamla rutiner. För nu är dom så irriterade på varandra. Så som sagt, jag ser fram emot mitt nya schema. 7-8 och 14-18. Den mellersta är lite svårt att hantera ibland. But i can handle it! :)

Hade en playdate med Anys hostkids idag. Så jag packade in alla barnen i bilen och körde iväg mot hennes hus. Sedan fick alla barn leka fritt på deras waterslide. Helt insane. Varför hade inte jag en sån i vår trädgård när jag var liten?

Ska börja packa inför Montreal nu, åker imorgon runt 8.30!

Kommentarer
Madeleine

Sv: Nej, Raleigh är inte så jättenära där jag bor. Ang. brevröstningen så gick jag in på den här hemsidan: http://www.val.se/valet_2010/rosta_har/index.html och skrev in min amerikanska adress så dem kunde skicka hit brevröstmaterial. :)

2010-09-06 KL. 14:31:36
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/
Sara Ellström

Inte? :O

äsch, kommer jag till Kalifornien överlag så är jag nöjd :P haha.

Vi får väll se, det kanske dyker upp någon :)

2010-09-07 KL. 00:04:57
URL: http://saraellstrom.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback