Niagara Falls in Canada.

Mitt RSS-flöde på bloggen var tydligen ogiltigt så man kan inte se mina uppdateringar på bloglovin. Det är ju inte så bra, så därför har jag återställt allt i min blogg. Så nu har jag denna extremt fula designen. Fixar det senare!


Folk har frågat vad det är för kurs jag tog. Den kallas för "A Journey Trough North America" på Massbay Community college här i Boston och man kan välja några ställen man vill besöka. Jag valde som ni alla vet, Niagara Fallen på den Kanadesiska sidan. Finns en USA sida också men vem vill ta deeeeen?!

Sen kan man åka till några andra ställen som Washington D.C (funderar på att ta den i vår då dom har en navy-bal haha) Philadelphia, Montréal (Kanada), Quebec City (Kanada). Så man får 3 credits för denna kursen, men då måste man förutom resan ta tre lektioner. Jag kommer ha dom 3 lördagar från 9-15 i slutet av Oktober början av November.


http://www.eastcoastedventures.com/




Kommentarer
Louise

ohh en sån resa vill jag med ta. perfekt sätt att ta sina creds på ju! så ni gjorde resan först och sen ta några lektioner eller? det är 6 creds man ska ta va?:) kram

2010-10-07 KL. 18:15:54
URL: http://mlouise.blogg.se/
Louise

vad kostade kursen btw?

2010-10-07 KL. 18:26:50
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback