SWIPE IT.

Idag firar jag 6 veckor i staterna, och under dessa 6 veckorna har jag hunnit samla på mig en del kort...
1. Mitt bankkort från Bank Of America som fylls på med pengar varje torsdag, hehe.
2. Charlie Card, mitt buss och tunnelbanekort.
3. Au Bon Card, resturang som finns lite överallt.
4. Mitt Starbucks kort! :*
5. Bibliotekskort.
6.  J.P licks. Tror jag har 16 dollar på det, som jag kan spendera på glass.
7. Mitt CVS kort - på cvs har dom allt nödvändigt.
8. Mitt poängkort från Sephora, som är en stooooor sminkaffär. Jag älskar den.

Kommentarer
Lollo ♥

sephora <3

2010-09-29 KL. 04:26:09
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Nathalie

Taaaack så mycket! :D

Lite mer uppdatering på bloggen önskas, du har ju en av dom bästa au pairbloggarna jag läser så det är tråkigt när du inte uppdaterar. :D

2010-09-30 KL. 19:50:47
URL: http://[email protected]
Nathalie

Eller oj okej nu läste jag i ett av dina inlägg att du har uppdaterat men att det var nåt fel, sorry! :D

2010-09-30 KL. 19:52:01
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Vico

nu har jag några frågor! du kanske kan svara på min blogg bara, eller ett offlinemeddelande på msn eller nåt :) hur klarar du dig med pengar och så nu? har du typ så du kan leva livet? det låter så, och isf, FYFAN vad nice :> pengar varje torsdag och allt! ;) vad brukar du göra om dagarna när du inte jobbar? är det jobbigt att prata engelska hela tiden, eller är du van? har du förbättrat den sen du flyttade? kör du mycket bil där? vilka konstiga glass-smaker finns det som inte vi har här? ;o finns det några snygga killar?? är det farligt att vara ute sent på kvällen där du bor? haha, väldigt sammanhängande, men kom på att jag vill veta allt det där :) KRAM!!

2010-10-01 KL. 12:53:28
URL: http://wannawordplay.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback