11.36 TGIF

Äntligen fredag!

Jag har pratat engelska konstant sen traning school i New York. Jag älskar det, men ibland behöver man verkligen en paus. Så denna helgen, behöver jag verkligen, verkligen, umgås med svenskar. Jag måste få prata svenska med någon. Får se om jag hittar någon som är ledig, annars får jag umgås med mina tyskar, haha.

Är ledig fram till 14, då ska jag gå till skolan för att hämta upp kidsen. Sedan är det soccer practise för tjejen. Det ska nog gå bra. Ikväll har jag inga planer alls, men det ska jag försöka ändra på så fort som möjligt. Imorgon ska jag ta en tur till Boston i alla fall, en sväng in på American Eagle kanske?



Kommentarer
tyraelvira.blogg.se

amen ja shit, OM jag har fått!!!

2010-09-10 KL. 18:14:47
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Familjen

så fort du har tid kan du gå in på datorn för mamma vill gärna prata med dig :)

2010-09-12 KL. 13:11:34
Josefin

Hejsan.



Jag snubblade in på din blogg och blev genast förtjust när jag såg att du är au pair nära Boston. Om en vecka åker jag nämligen också till USA som au pair :D till West Hartford. Det är knappt två timmar från Boston.

Om du vill berätta lite om hur du trivs osv (och kanske tom ses någon gång) så hör av dig på facebook! Jag heter Josefin Linnéa Enokina Ohlsson.



Take care,

"Fia" :)

2010-09-13 KL. 14:49:31

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback