22:42 Collegefest & Shopping.

Hej mina fina läsare som fortfarande kikar in fast jag gör världens sämsta uppdatering.

Helgen har varit fin.
Åkte som vanligt in till Boston i lördags. Gud vad jag älskar Boston! Träffade svenska Caroline som jag pratat med på facebook i evigheter, en tjej från australien och en annan svensk tjej som varit här i en vecka mindre än mig. Gick rundor i stan och pratade. Så underbart att äntligen få prata svenska. Testade att käka på Wendy's och chillade vid Boston Common och Public garden. Mysigt! Sprang även på Elin och Ida som jag var på training school samtidigt med. Riktigt roligt, med tanke på hur stort Boston är och att vi bara möts sådär.

Söndagen hade jag inga större planer. Men en av mina grannar, Sabine som kommer från Österrike frågade mig om jag ville med till Boston och eftersom jag ändå skulle träffa min kära svenska vän Sofia bar det direkt av mot the T. Drog till Collegefest. Önskar att jag hade bilder därifrån för det var grymt! Egentligen kostade det 10 dollar för att gå in där, men vi testkörde en Ford så vi kom in gratis, hur awesome? Haha, fick en massa gratis prylar, för det mesta skräp men whatever. Dom delade bland annat ut Monster (energidryck) bara sådär. Och gillade man dom på facebook kunde man få chansen att vinna en IPAD. Sedan spelade Chiddy Bang. Tror jag fick en skymt av dom faktiskt. Men jag är inte säker. Anthon hatar mig ändå, haha ;)

Sist men inte minst mötte jag upp mina fina vän Sofia! Det var på tiden minsann. Drog till Macy för att leta efter I.D smink men var tvugna att dra till Sephora som låg en bit därifrån. Medans vi letade efter vårt kära smink gick vi spontant in på Victoria's Secret och jag kom ut med en ny parfym och nya underkläder. Jag älskar Victoria's secret.. Hur har jag klarat mig så länge utan den affären? Det var i alla fall mitt första köp där inne och fler ska det bli!


Det är farligt att shoppa här kan jag tala om för er...

Kommentarer
tyraelvira.blogg.se

victoria's secret <333

2010-09-14 KL. 15:29:42
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
José

Åh jag vill oxå shoppa där!!!

2010-09-16 KL. 00:25:18

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback