B&J Ice Cream

Bestämde mig för att testa två nya smaker av B&J (måste sluta köpa Phish Food hela tiden).
Cheesecake Brownie. Den var okay. Inte äcklig eller så. Men inget jag skulle köpa fler gånger.

S'morses däremot, supergod! "Chocolate Ice Cream with Fudge Chunks (<3),
Toasted Marshmallow & a Graham Cracker Swirl. 5/5.

Vad är en s'more?
"En s'more är en sötsak som traditionellt tillagats vid camping i USA and Kanada.
Den består av en grillad marshmallow och ett lager choklad mellan två grahamskex."

Åt min första s'more förra Halloween. Går bara att äta två stycken, sen kräks man ;)

Kommentarer
Sandra

Åhhhh, smores lät asgo ju! Vad kostar en B&J i Usa? hahaha

2011-01-27 KL. 20:07:42

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback