Chill at Heikes.

Kom nyss hem från Heike, hon bor i huset mittemot mig. Helt underbart att ha en vän som bor så nära. Som vanligt sprang jag över till henne i pyjamas, vi kollade på ett avsnitt av Glee och åt Paradis choklad. Har bestämt oss för att kolla igenom den serien tillsammans, mycket roligare! På tal om serier, här är några jag följer och håller på att kolla igenom, sedan jag kom hit. 

Följer och väntar på nya avsnitt: 
Gossip Girl
How I Met Your Mother
Desperate Housewives
Sommar i Sverige
Sveriges Mästerkock
Kollar igenom: 
Svenska Hollywood fruar
Big Bang Theory
Glee
Har kollat på:
Svenska New York fruar
Kungarna av Tylösand
The Hills
Skins
Från Skins som handlar om brittiska ungdomar, sex, droger och alkohol till Sveriges Mästerkock.  Vad hände? Haha.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback