No Strings Attached.

Efter en lång dag som startades med Brunch i Newton tillsammans med 10 tyskar (och jag... svensken). Åkte jag in till Boston med Tina, Heike och Janine. Blev en del shopping (lägger upp det senare) och sedan mot kvällen körde jag till Dedham, Legacy Place för att möta upp Katja. Kikade i affärerna (Urban Outfitters) och köpte Milkshake inne på J.P Licks. Sedan kollade vi på No Strings Attached. I loved it! Jag tycker inte att trailern gjorde filmen rättvisa. Men kolla in den ändå! Där har ni min lördagkväll..

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback