The Tourist

Fredagkväll åt vi middag hemma hos Heike, innan vi begav oss till Cambridge för att kolla på The Tourist. Varför vi var tvugna att ta oss ända till Cambridge var för att inte många biografer visade The Tourist här i närheten. Fattar inte varför, eftersom vi ändå befinner oss i USA? Hur som helst. Biografen var den mest skabbiga jag någonsin varit på, eeew. Kolla bara bilden där nere.
Misslyckat foto... Håller fortfarande på att lista ut min nya kamera... Den är lite svår med fokusen, ison, slutaren och bländaren och det där... MEN snart så. Läste ju ändå Foto A, B och C i skolan... Tillsvidare får ni nöja er med halvkassa bilder. Denna bilden e tagen hemma hos Heike i alla fall.
Liksom kolla? Trodde först någon skojade med oss när vi steg in. Vad fan är detta liksom? Äckligaste biografen någonsin, hahaha.
Haha orkar inte med mig själv, helt vardagsflottig. Den där bjuder jag på, big time!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback