Tisdagskväll med Katja.

Igår var jag ledig eftersom min värdmamma var ledig från jobbet! SKÖNT. Men ändå rätt tråkigt, eftersom jag inte hade något att göra, hur många är lediga en tisdag liksom? Som tur var slutade Katja vid 3. Så jag körde till Katja mitt i rush hour. Hatar mig själv varje gång jag gör det misstaget och svär för mig själv i bilen *Fan, jävla skit, varför var jag tvungen att köra efter klockan 4?!*.

Drog till T.J. Maxx och sen till Stop & Shop för att handla glass. Kom ut med detta...

Katja hade varit i Mexico med sin värdfamilj under nyår (grrrrrr)
och så hade hon köpt denna till mig. Hur söt får man bli?
Sen krängde vi...
...och började kolla på Pretty Little Liars. Verkar vara en riktigt bra serie.
Så nu ska jag kolla på fjärde avsnittet av säsong 1.


Förresten - Nästa gång jag är inne i en mat affär lovar jag att fota.
Det är så fruktansvärt kul att bara gå runt där bland hyllorna.
Finns verkligen så otroligt mycket att kolla på och allt är uppradat så fint.

Kommentarer
Sandra

Älskar den serien! Sjukt bra :) Bra beslut att börja kolla på den ;)

2011-01-27 KL. 17:15:32
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback