Lördag i Boston

Kändes som det var söndag idag när jag vaknade upp, eftersom jag var ledig igår (fredag). Steg upp, kollade datorn som vanligt, gick upp och käkade flingor, kramade om mina värdbarn som var på kram humör. Sedan körde jag iväg och plockade upp dom andra för att dra till banken och sätta in pengar på ett konto så vi kunde boka hotellet för Chicago! Så nu är allting inför Chicago fixat!
Tina, Heike, Rebeca och jag hemma hos Tina. Detta är mitt gäng som jag umgås med typ... 24/7.
Efter det drog jag in till Boston för att möta upp Katja. Katja var hos frisören så jag försökte döda lite tid genom att spendera 1½ timme inne på Forever 21. Hehehe kom ut med en kofta, ett par shorts och en topp.
Jag och Katja begav oss till Prodential Center. Gick runt i affärerna där, köpte Sweet Little Lies (fortsättningen av L.A Candy av Lauren Conrad) inne på Barnes and Nobles.
Min favorit resturang! Till och med min värdmamma vet hur mycket jag älskar CF så hon gav mig ett presentkort på $25 i julas, hahaha.
Katja Kaj som precis klippt sig!

Chicken Maidera <3 Min och Elins favorit. Hihihi Elin jag tänkte på dig!
Katja, Sofia, Anna och Ida :)
Någon som blir sugen på mat? Nej, nu ska jag gå och tvätta av sminket och sedan läsa lite ur Sweet Little Lies! 


Kommentarer
Elin

Aaaw va gulligt att jag också fick vara med på ett litet hörn :)

2011-01-24 KL. 02:16:27
URL: http://aupairelin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback