-

Nej men hörrni. Det finns inte så mycket att berätta. Allt är som vanligt bara. Umgås med vänner, går i stan, går på bio (Försökte räkna ut hur många filmer jag sett sen jag kom hit - gav upp), jobbar! Livet är som vanligt här borta. Denna veckan har flögit bort. Jag försöker spara så mycket pengar jag kan. Tråkigt, men vill man få ut så mycket av den sista tiden här borta så får man göra det.

Såg att jag kan önska flyg hem nu. Känns overkligt! Kan inte fatta det. Vad jag sett fram emot det. Jag älskar att vara här, men jag saknar mina vänner och familj så mycket. Ny au pair är vald nu också! En 24årig tjej från Mexico som verkar jättebra och hur snäll som helst. Jag är nöjd. Sjukt det kommer kännas när man har ett datum hem. Tiden kommer gå äckligt fort, det är ju 1 april imorgon. Och på onsdag nästa vecka fyller jag 20 bast. Galet!


Kommentarer
malin

hahah goood! då får jag inte sluta med dom då :P dom är ubersköna!



och fiiiint att du fått välja flygtider nu, när tror du det blir? :D hur ser din sista månad ut? (:

2011-04-01 KL. 00:34:16
URL: http://w
Natalie

Hej! Jag har fått en match i Medway, MA. Och jag tänkte höra med dig som ju bor i MA om du vet något om den lilla staden Medway? Och om du kanske har något annat att säga om att bo utanför Boston? :)

2011-04-01 KL. 09:34:57
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback