En liten parantes.

Oh ja. Fick reda på en sak som gjorde mig väldigt glad! En av min värdmammas närmsta vänninor jobbar för Cultural Care (och har själv en au pair). Tack vare att hon jobbar där så "drar hon fram" dom bästa ansökningarna och hjälper hennes vänner att bli matchade med dom (om dom nu har något gemensamt). Så min värdmamma sa imorse - Du kan ju känna dig smickrad som blev hittad utav **** och som hjälpte oss attt matcha med varandra. Etfersom hon matchar oss med dom bästa ansökningarna hon kan hitta!


Det kändes ju jäkligt roligt att höra, för ni vet inte hur många timmar jag la ner på den där ansökningen, förra året var det pappersansökningar, och jag la ner så jäkla mycket tid på kollaget, mitt personliga brev och allt det andra. Jäklar! Så att få höra detta gjorde hela min dag. Vet inte hur många träd som jag slösade bort genom att skriva om papper efter papper.
Jäklar vad nöjd jag är!  Och ja, i usa är det okej att skryta, här finns ingen jantelag!

Kommentarer
farmor

Kära Rose-Marie!

Ja du skall vara stolt över dig själv,DU HAR GJORT EN STOR RESA GENOM HELA DIG SJÄLV,DU HAR FÅTT LÄRA KÄNNA DIG SJÄLV,ATT DU KAN ALLT OM DU VILL,NU HAR DU BEVISET!!!DU ÄR EN KLOK TJEJ!!!Bra att du stannade så länge,du har ju verkligen tyckt om ditt jobb med trevliga värder och barn.Det är ju roligt att du längtar hem,tråkigt om det varit tvärtom.Du får kankse räcka för denna gång,men du glömde mig,jag skulle följa med haha!Nu får du ha det bra,Jan har varit här i dag,skärmen på datan ville ej mer,men han hade en annan med sig,allt fixade han.Ja han sade nu här att han är stolt över dig!

O SÅ NANNI JAG ÄR!KRAMAR MED GOD NATT!!!från farmor

2011-04-02 KL. 00:49:41

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback