Ny au pair?!

Vi har nog hittat en potentiell ny au pair till familjen! Jag har inte snackat med henne dock. Bara läst hennes ansökan och allt det där. Min värdmamma har skypat med henne och dom ska skypa med henne tillsammans med barnen senare idag. Jag vet inte om jag kommer vara hemma då, vi får se!

Ja, hon verkar okay. Haha, saken är den att jag vill att världens bästa tjej (efter mig, haha) ska komma hit och ta hand om dessa tre underbara barn. Jag är ju rädd om dom ju! Hon ska vara snäll, TÅLMODIG då M får utbrott lite då och då (även kallat Tantrum på engelska) lekfull, aktiv, ORKA mycket. Dom här barnen vill att man ska röra sig och allt möjligt. Finns inte en still stund. Vill ha den bästa för dom!

Så frågan är om en Mexikansk 24 årig, utbildad universitetslärare orkar det?! Vi får se. Ska bli spännande det här! Kan inte fatta att jag var i matchningsprocessen för exakt ett år sedan. Helt galet!

Kommentarer
agge

Var ju skönt att du uppdaterar lite!!!:)

Hahahaha...:)

Ja då hittade jag hit här oxå.../Kramiz på dig...

2011-03-13 KL. 20:58:53
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
malin

haha ja nu fan du! :D

nej kör ingen bil, taccck och lov, ska pröva en gång iaf :D men annars hade jag inte pallat det :P

2011-03-14 KL. 16:52:33
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback