Comeback.

Jag lyckades fixa min dator som sagt, men det är rätt sämst att inte ha några program kvar på den...

Kan inte installera in spotify för jag befinner mig i USA så rdio får vara min temporära lösning på det problemet. Vet ni hur hemskt det är att inte ha en dator här? Jag behöver liksom min dator för att hålla kontakten med Sverige. Det var 24 hemska timmar.
Vad har jag gjort den senaste tiden? Ja gissa vad, jag har varit sjuk. För kanske 8374 gången här. Var på väg till USA's motsvarighet till vårdcentralen men väntetiden var ca 2 timmar och jag hade ett jobb att passa... Så det blev inget med det.

Vad händer i Boston? Snön är smält! Vi fick sommartid idag! Solen skiner och det är 8 grader varmt ute. Awesome. Jag och S drog iväg till tennisbanan för att spela lite tennis i bara tshirt igår. Helt underbart, i mars dessutom!

Firar 7 månader nästa vecka. Stämmer verkligen att när man passerat 6 månader flyger tiden iväg. Herregud. Jag har även börjat bli stressad. Stressad över alla saker jag vill göra som jag varken har tid eller pengar till. 5 veckor kvar till Miami dock!

En vanlig playdate förra veckan.
Förresten så är det fruktansvärt tragiskt det som hänt i Japan. Usa hade ju också fått tsunamivarningar, på västkusten såklart. Tänker på Tyra som befinner sig mitt i allt... ♥

Kommentarer
José

Hej! Det var länge sen... Allt bra här. Är inte inne på datan så ofta för jag har oxå strul med min allt tar sån lååååååååååååång tid så jag brukar bryta och sticka illa kvickt!! Haha!!

Har varit inne o kollat på Tyra och hon är okey,men det kan inte vara kul att vara där just nu... Hade nog åkt hem om jag varit i hennes ställe!

Ha det bra!! Kram faster!!

2011-03-14 KL. 23:07:04
José

Hej igen! Var just på Tyras blogg o läste o hon reser hem på tisdag vilket hon gör rätt i!!!

2011-03-14 KL. 23:11:11

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback