Pannkakor och Miami.



Jobbar kväll då värdföräldrarna har date night, så jag tar tillfället i akt och steker pannkakor till L imorgon, HAHA. L är lite rolig och har perioder då han bara äter en sak tills han tröttnar på det. Innan var det bagels med kalkon, våfflor, havregrynsgröt osv osv. Nu är det... Swedish pancakes! "Mama, you have to learn from Marie how to make these pancakes!!" Sötnöten.


Håller i skrivande stund på att planera Miami med Sandra, vi är fyra tjejer som åker dit om en månad! 16-23 april. Dock så bangade den fjärde tjejen och vi har bokat hostel för fyra i en 4 bedroom dorm på South Beach Hostel. Tråkigt att det blev så, men man får se positivt och hoppas att någon au pair som läser detta är sugen?! Det är bara att säga till. Hostlet kostar ca 100 för en vecka. Vilket är EXTREMT billigt då hostlet ligger 2 kvarter från stranden! Vi hade även tänkt ta en snabbis tur till Bahamas. Vad beredd på vilda utenätter och sköna dagar på beachen, plus en massa roliga utflykter! Kom igen, någon där ute?! :D

Kommentarer
Isabell

Jag funderar på att nu efter studenten åka till England som au pair för jag har egentligen ingen aning om vad jag vill plugga/jobba med. Är dock lite nervös över att vara hemifrån så länge och om det är lätt att "smälta in" eller vad man ska säga. Träffa vänner och så, inte så kul att sitta helt själv alltid precis. Har du lite tips? :)

2011-03-17 KL. 13:47:20
URL: http://popfisk.blogspot.com
Familjen

Haha mamma hade lätt velat ha en sådan fet spis måste jag säga! Det låter riktigt kul med Bahamas och det där! :( och just det dom där 20 graderna kan gärna komma till oss nu. Det är fan SNÖ här! :( Kramis!

2011-03-20 KL. 13:54:34

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback