Shopping

Någon som tycker det är kul att jag visar upp min shopping? Idag köpte jag ett par Toms. Jag har suktat efter ett par sådana lääänge så idag när jag var inne på Urban Outfitters och klämde på dom så slog jag till!


TOMS was founded on a simple premise: For every pair you purchase, TOMS will give a pair of shoes to a child in need. One for One. 

Så idag har man alltså gjort en god gärning, dom kostade 54 dollar och är EXTREMT sköna. Jag älskar dom redan. Dom är riktigt snygga på, KLICKA.



Linne från Forever 21...

... Som har en assnygg rygg!

Ett vanligt linne från H&M...

... Med snygg rygg. What's up with me och detaljerade ryggar?


Sen köpte jag en långklänning från Forever 21 förra helgen, kostade bara 13 dollar vilket är typ nada. 
Jag kommer sakna Forever 21 galet mycket... Man hittar alltid något där, och det är så biiiiiiiiilligt!

Kommentarer
cecilia

ÄLSKAR det översta linnet! Speciellt ryggen!

2011-03-27 KL. 12:37:40
URL: http://carpet.blogg.se/
Sara

ÅH :( dör.

2011-03-27 KL. 20:57:22
URL: http://saralarsdotter.blogg.se/
José

Hej! Jättesnygga linnen med detaljerade ryggar.. Passar mig som har kort hår o kan visa upp ryggen.... Haha!!

Supersnygg klänning oxå!! SHOPPA PÅ !!!!

2011-03-27 KL. 22:24:35
Amanda

Vilken snygg shopping :) Alltid kul när du delar med dig av sådant!

2011-03-28 KL. 22:12:59
URL: http://amandael.blogg.se/
Cassandra

Äckel! Haha, jag vill ha! främst det första linnet, AWESOME

2011-03-29 KL. 16:21:55
Jennie

Tycker din blogg är jättebra och det är jätteroligt när du lägger upp vad du har köpt :) ha det bäst, kram

2011-03-30 KL. 21:58:14
farmor

Hej igen! O vilka urtjusiga konstnärliga kläder,passar mig perfekt,det är verkligen min smak!

Det blir en överraskning till mig förstår jag,jag skall redan i morgon rensa mina gardrober för lite nytt från USA mina KINA KLÄDERfår VILA,eller skall du ha lite ombyte när du kommer hem på kläder,så varsågod!Nu skall jag försöka komma i Lopplådan innan SPÖKTIMMEN KOMMER OHHHHHH!

KRAMAR från farmor

2011-04-02 KL. 23:30:56
Anonym

Hej igen! O vilka urtjusiga konstnärliga kläder,passar mig perfekt,det är verkligen min smak!

Det blir en överraskning till mig förstår jag,jag skall redan i morgon rensa mina gardrober för lite nytt från USA mina KINA KLÄDERfår VILA,eller skall du ha lite ombyte när du kommer hem på kläder,så varsågod!Nu skall jag försöka komma i Lopplådan innan SPÖKTIMMEN KOMMER OHHHHHH!

KRAMAR från farmor

2011-04-02 KL. 23:33:21

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback