VIRUSHELVETE!

Min dator fick virus igår!!!!!!!!!!! Det är dumma bloggviruset? Som man kunde få av kissies blogg om ni läst om det? :( I alla fall, jag googlade en bild, tryckte upp den, sen kapoff var min dator full med virus, kult! Tack gode gud att jag sparat alla bilder och allting på min externa hårddisk!
But that's it! Nästa månad köper jag en Macbook Pro.

No more viruses...
Fick i alla fall bort det, thank god. Hur i hela fridens namn klarar man sig utan dator här borta? Det är med den jag håller kontakten med folk hemifrån ju.

Kommentarer
malin

vad säger du? creamcheese på bagels?!!!!! förstöra nåt så gott :'(

2011-03-07 KL. 13:05:46
URL: http://wakoo.blogg.se/
S

Ställer en fråga som du kan svara på när din dator funkar igen ;) Hur mycket kostar det ungefär att flyga inom USA? Och använder du pengar som du sparat i Sverige till exempelivis resor, eller klarar man sig om man spara lite av lönen varje vecka? Har du sparat av din lön och hur mycket isf? försöker tänka ut en budget inför mitt au pair år hahaha :)

2011-03-10 KL. 21:04:50
marie

S - Det beror på när man flyger och vart... till västkusten kan man hitta för 200 dollar. Är det sommar och man bokar sent kan det till och med bli 500 dollar eller nått sånt. Alltså det är väldigt individuellt! Kika in travelzoo, priceline eller expedia och kolla in :) Men man kan hitta om man letar riktigt bra. SUPERBILLIGT.



Jag är duktig att spara i perioder... just nu är jag jävligt fattig för att jag shoppat för mycket av alla vårplagg som finns på forever 21. Men ja, jag försöker spara så mycket jag kan av min au pairlön. Och ja, jag har pengar sparat sen innan från sverige. Dom använde jag rätt mycket i början när jag kom hit då jag åkte till Kanada några ggr och sånt. Men nu försöker jag inte röra dom! :) Men som sagt, det är väldigt individuellt hur mycket man sparar.. Beror på hur man lever! :)

2011-03-13 KL. 16:40:42
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Ellie

SAMMA HÄR! Fyyyyy fan, började gråta! Hoppas allt är bra, kram!

2011-03-13 KL. 23:44:59
URL: http://elliinor.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback