En kvällspromenad med T.

Långhelg, det uppskattas! Har hängt i Boston, inte gjort något speciellt faktiskt. Steker fortfarande som attan. Blir nästan jobbigt då det är otroligt fuktigt i luften, hujeda.
Tog en promenad med Tina, vi gick upp för en kulle där man kunde sitta och se hela Boston. Jättemysigt att bara sitta där en stund, om man bortser från alla myggen då. Jag älskar Boston. Har bara 2 månader kvar i denna stad. Jobbet är jag så färdig med men åh, fritiden och livet härborta kommer vara jobbigt att lämna. Går allt som det ska så kommer jag tillbaka nästa år, kanske. Annars vet jag att min värdfamilj kommer och hälsar på mig i Sverige nästa sommar :)

Kommentarer
farmor

HEJ!

Nu sitter jag och "går ner i varv" när jag såg backen med kullen du sitter på,jag sitter dock ej på dylikt just nu,men efter den sköna naturbilden,blir det en skön avslutning på denna dag,så jag kastar mig i Loppelådan nu,ÄR JÄTTETRÖTT!

PS.Ja det var väl skönt att se och koppla av i naturen,man behöver ha en egen stund för sig själv ibland.

NATTI NATTI ,och ha det nu bra.KRAMAR!från busfarmor

2011-06-02 KL. 00:54:04
thePilla

Ah, Boston - var där för nagra veckor sedan och staden är helt fantastisk!

2011-06-03 KL. 15:48:32
URL: http://pernillabredolt.blogspot.com
tyraelvira

jag vet inte än!! eller alltså, ska förlänga så att jag ska gå till level 4 i skolan, vet inte när det slutar än. men åååååh, fan vad kul om du kommit.... <3

2011-06-07 KL. 14:14:02
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback