För ledsen för att ge er ett kul inlägg

Så mycket på gång nu alltså. Caro åker hem snart så jag spenderar alla mina lediga minutrar tillsammans med henne! Nya au pairen kom idag. Klockan är 00.30 och jag kom nyss hem från henne efter att ha kollat på två avsnitt av Jersey Shore. Bara henne jag kan kolla det på. Kommer sakna henne så mycket. Ååååhh.. Hate this part. Hon är den första som jag kommit riktigt nära som åker hem. Jag är så himla ledsen. Nu känns det på riktigt, att man ska hem. Hon är den första i vårt lilla gäng. Åh. Nu är jag ledsen.
Här får ni en fin bild på Boston...

Kommentarer
farmor

Hej!var tvungen att ta en liten titt från dig.Ja det är inte precis några små stugor precis!Men oj så pampigt storslaget och eleganta byggnader!!

Men jag har ju en pampig byggnad nästan utanför mitt fönster,nästan,alltså Kärnan,det är väl inte dåligt?När man ser Kärnan tänker man att mycket har hänt där,det har spelats ut både sorg och glädje!

Nu ser jag med glädje min Loppelåda,skall bli skönt att kasta sig där i!NATTINATTI från Busfarmor.

2011-05-16 KL. 00:10:32

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback