Junkfood.

Just nu sitter jag på golvet på gästrummet och kollar på när andrea testar sina kläder från dagens shopping (hon shoppade loss, jag däremot, sparade mina pengar ehe). Efter jag jobbade i en timme i morse stack vi till Harvard Universty i Cambridge, sedan ner till downtown, jag tog tåget tillbaka eftersom jag skulle jobba i några timmar innan jag stack tillbaka. Ska berätta om gårdagen och hela besöket när jag har tid men nu ska jag umgås och kolla på lite film med Andrea.
Jell-o... (btw, svarar på era kommentarer senare!)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback