MacBook Pro

Hej mina vänner. Idag tog jag tummen ur röven och tog the T och hoppade av vid Hynes, tog en promenad till Applestore (som här i Boston är Usas största) och köpte mig en MacBook Pro 13 tum.

Hur nöjd är jag!? Asnöjd.
I sverige hade jag fått betala ca 12 000 kr för denna fina pryl. Här i Usa betalade jag bara ca 8000 kr efter skatt (Massachusetts). Så jag sparade en massa pengar, plus det går att fixa svenskt tangentbord utan några extra tillkostnader. Hur bra?
Ett tips är att passa på att köpa en massa elektronikprylar här! Otroligt mycket mer billigare här.
Skabbigaste bildjäveln någonsin, men man är verkligen inte alltid snygg när man jobbar med barn, och dessutom bor på jobbet. Slutade bry mig någonstans i höstas!

Kommentarer
Cajsa

Går det verkligen att fixa svenskt tangentbord?! :O Hur? ;)

2011-05-06 KL. 07:07:47
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Ellie

"man är verkligen inte alltid snygg när man jobbar med barn, och dessutom bor på jobbet. Slutade bry mig någonstans i höstas!"



Hahahahahahha fy fan! JAG DÖR! Sååååå sant!

2011-05-06 KL. 10:23:48
URL: http://elliinor.devote.se
Jennifer

Så.Avundsjuk. Vilket klipp! och du, du är fin även som skabbig! ;)

2011-05-06 KL. 10:58:14
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
farmor

Hej Rose-Marie!

Du behöver ej sminka dig,så söt du är naturell också!Det är annat med mig,jag har slutat sminka mig helt,jag tror att min dolda skönhet kryper fram i ljuset,för mig gäller mörka glasögon och Garbohatt!Ingen jagar mig precis?haha!

Med början i morgon blir det plötsligt SOMMAR!? Har försökt flera gånger att gömma undan vinterkappan,men nej det gick den ej med på!

Får se vad det blir för överraskning i morgon,men jag har garanterat 25 gr.på balkongen,det får jag hålla tillgodo med!!

Men nu skall jag kasta mig i Loppelådan,jag är så sömnig!NATTINATTI från Busfarmor.

2011-05-07 KL. 00:30:43

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback