People change

Hjälp! Jag kollade på gamla bilder på Tinas dator. Jag känner inte igen mig själv alls när jag ser tillbaka. Jag har förändrats så mycket utseendemässigt också, inte bara på insidan. Jag såg jätteliten ut innan (så att jag ser äldre t nu är positivt! Till och med min värdmamma som visade en bild hon tog på mig och Tina när vi var i Montreal sa "You look so young! But it was only 8 months ago".

En lillskit in the Old City i Montreal.
Glad 20 åring med otroligt mycket extra livserfarenhet än för 9 månader sedan.
Inte för att någon kommer se någon skillnad, jag gör i alla fall och det är väl huvudsaken!
Konstig känsla när man knappt känner igen sitt gamla jag.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback