Sörjer.

Godkväll. Ska stänga av alldeles strax. Har haft en sån fin kväll med mina vänner. Efter middagen gick jag till Starbucks för att ha lite kaffehäng med Nina och Meli. Dannie och Marla kom också efter ett tag. Satt där till stängning, drog vidare till JP licks för att käka lite glass, usch... blev en latte och en massa glass. Man lever bara en gång antar jag... Hur som. Jag är fortfarande ledsen. Caro åkte idag. Fick en kram när jag lämnade ungarna i skolan. Kan fortfarande inte fatta det, hon är inte längre en au pair... Hon åker hem till Tyskland snart.
Som tur är, kommer jag träffa Caro en sista gång (på ett tag i alla fall) när hennes resemånad är över. Är så ledsen, kommer sakna ihjäl mig efter henne. Världens bästa Caro.
Ska sluta tjata om detta nu, det sjukaste är bara att jag idag insåg att den nästa som åker hem i vårt lilla gäng är jag.

Kommentarer
agge

Ja och vi ser fram emot att du snart åker hem!!!!:)

Kramiz♥

2011-05-19 KL. 08:12:16
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
farmor

Hej igen!

Nu har du fått en verklig fin vän,så roligt!Ni kan hålla kontakt,det finns inga gränser,all möjlighet data,tåg o flyg m.m

Ja nu är det snart din tur att lämna,det blir nog med både glädje och sorg,men du lämnar med många uppleverser som du varit med om,bra!

Du kommer kanske se gamla Svedala med andra ögon,HAHA!?

Ja ja nu är det min tid igen,spöktimmen igen HOHO!

Allt stämmer spöket och timmen här för mig!

Men jag lovar att ej spöka för någon annan,men det finns nog många som hade velat det,många tycker om detta spöket,haha!

Nu får du ha det gott.Käraste hälsningar kramar från busfarmor.

2011-05-20 KL. 00:03:18
Lollo

tänk på stackars mig D: jag som stannar 9 månader extra kommer få se ALLA åka D:

2011-05-20 KL. 16:59:05
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
tyraelvira

waaah!! du liknar Cimon på denna bilden HAHA! <33

2011-05-26 KL. 10:02:19
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback