Värme och playdates

God kväll!
Vad varmt det är - Just nu är klockan 17.08 och temperaturen står på 28 grader. Jag klagar då inte! Har haft en jätte bra dag. Pojkarna hade en playdate med en kompis så dom roade sig själva. Så jag och S lekte hela tiden. Vi spelade Jungle Speed (Bästa.spelet.ever), hoppade på studsmattan, spelade vollyboll och bakade "Cuffins" en kombination utav muffins och cupcake, hehe. Man blir på så bra humör när det är fint väder dessutom. Har gått runt i linne, shorts och flipflop, för en vecka sedan gick jag runt med vårjacka och paraply. Typiskt New England-väder!

Igår tog jag och Caros familj nya au pair, Dannie en promenad. Gick till Newton gränsen (vi bor i Brookline) där dom har så grymt snygga hus. Hade inte tackat nej till att bo i ett där... Eller vad säger ni?

Älskar detta huset, och deras uppfart, och deras bilar, Lexus mhmmm.

Amerikanska hus är mäktiga!

Kommentarer
farmor

Så intressant att se olika omgivningar!Ja mycket vackra hus faktiskt!

Men men Rose-Marie nog är väl huset i Svedala mycket mysigare eller hur,och tänk att STÄDA detta och hålla ordning i dom stora villorna ooooooooooooo!Kramar från farmor

2011-05-27 KL. 00:31:03
Ellen - College USA 2011

Vilka snygga hus! Riktigt amerikanska :)

2011-05-27 KL. 07:05:28
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback