Whale Watching i lördags

Jag har haft en fullspäckad helg! Riktigt kul med många saker inplanerade, roliga dessutom.
På lördagen var det dags för whale watching med Tina och Caro.
På väg till hamnen. Här ser ni The Old State House bland alla nya byggnader. Så typical Boston.
Jag och Caro
Hennes au pair är över nu denna veckan. Och på onsdag nästa vecka börjar hennes resemånad. Sen åker hon hem till Tyskland. Jag är så himla ledsen. Kommer sakna henne något extremt. Vill inte att hon ska åka hem! Hon är en av mina bästa vänner här borta, och vi har spenderat jätte mycket tid tillsammans, våra värdbarn är bästa vänner och hon bor i huset gatan ner. Kommer bli tomt utan henne, världens bästa Caro!
Mina fantastiska tyskar.
EN VAAAAL!
Delfiner!
Om man inte lätt blir sjösjuk så är whale watching något som jag rekommenderar en att göra, riktigt coolt!
Kändes riktigt bra få kolla på dom ute i det fria, och inte instängda i en bassäng eller liknande. Helt underbart.
Så om ni får chansen att göra detta, gör det!

Kommentarer
nina

ååh vilken upplevelse!

2011-05-10 KL. 19:41:27
URL: http://nina-nilsson.tumblr.com

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback